I. Livrare națională
1. Prin curier rapid
Livrare prin curier rapid în 24-48 de ore. Pentru comenzile cu valoare mai mare de 199 lei inclusiv TVA, livrarea se face gratuit. În cazul comenzilor cu o valoare mai mică de 199 lei inclusiv TVA, costul livrării este de 19,50 lei la adresă, respectiv la locker, inclusiv TVA.
În general comenzile primite până la ora 14.00 în zilele lucrătoare de luni până vineri vor fi expediate în aceeași zi. Comenzile primite după ora 14.00 vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare.
Nu se expediază și nu se fac livrări în zilele de sâmbătă și duminică și în zilele de sărbători legale.
În momentul în care comanda dumneavoastră este expediată veți primi un mesaj de confirmare a expedierii comenzii prin email.
2. Posibilitate livrare la locker
Sameday EasyBox este o opțiune de livrare la locker (dulap cu ridicare personală). Lockerul EasyBox oferă avantajul livrărilor 24/7 în proximitate, în funcție de locația selectată, simplu și rapid.
Produsele comandate sunt livrate într-un locker securizat, disponibil nonstop în mai multe puncte de ridicare din marile orașe ( punctul de ridicare poate fi ales în pagina de checkout / finalizare comandă ). Atunci când optați pentru livrarea produselor la lockerul Sameday EasyBox, veți putea alege lockerul de unde să ridicați comanda, în funcție de sectorul / zona în care doriți, chiar în pagina de finalizare a comenzii.
Condiții de livrare la locker
Pentru comenzile cu valoare mai mare de 199 lei inclusiv TVA, livrarea se face gratuit. În cazul comenzilor cu o valoare mai mică de 199 lei inclusiv TVA, costul livrării este de 19,50 lei inclusiv TVA.
Se livrează la locker doar produsele de dimensiuni mici și medii, corespunzătoare capacităților permise de locker.
Greutatea maximă permisă la locker este de 20 Kg.
Cum beneficiați de livrarea easybox
Adăugați în coș produsele dorite;
Selectați înainte de finalizarea comenzii modalitatea de livrare Sameday EasyBox și alegeți locația;
Selectați metoda de plată dorită (card online, ordin de plata sau ramburs POS – plata cu cardul la locker) și finalizați comanda.
După expedierea acesteia, atunci când comanda ajunge în EasyBox veți primi un e-mail de la Sameday cu un cod QR, pe care îl scanați, și un sms cu un cod PIN, pe care îl introduceți la punctul de ridicare pentru a debloca lockerul în care se afla coletul dvs.
Produsele se pot ridica din EasyBox în orice moment al zilei, în maxim 56 de ore (2 zile) după ce sunteți notificat prin mail și / sau sms. În cazul în care nu ridicați coletul acesta este returnat.
II. Livrare internațională
Putem livra în UE la adresă, prin curier rapid în decurs de câteva zile lucrătoare.
1. Costul transportului internațional
Costul transportului internațional este în funcție de zona de tarifare și numărul de kilograme.
După plasarea comenzii vă vom transmite costurile de expediere.
2. Cum plătesc?
După confirmarea comenzii și a tarifului de expediere puteți efectua plata prin următoarele mijloace:
1) Cu cardul direct din site, după confirmarea comenzii veți primi un link de plată.
2) Prin transfer bancar în contul firmei
EDERA NETWORK MARKETING SRL
BANCA TRANSILVANIA BISTRIȚA
BIC/SWIFT CODE: BTRLRO22
IBAN: RO32BTRL00601202D86647XX
Curierul internațional nu vă poate oferi serviciul de plată ramburs, așadar această opțiune nu este disponibilă. Vă rugăm să alegeți una din metodele de plată prezentate mai sus!
În ambele cazuri mai întâi finalizați comanda alegând modalitatea de plată, fară a efectua plata.
În urma primirii comenzii vom verifica costurile de livrare, vom confirma valoarea totală de plată a comenzii inclusiv costurile de livrare, vă vom trimite factura pe e-mail și linkul de plată dacă ați ales plata cu cardul.
Dacă ați ales plata prin transfer bancar, vă rugăm să specificați numărul facturii pe ordinul de plată și să ne trimiteți pe email documentul de plată.
3. Am card doar în EUR cum efectuez plata în RON?
Banca dumneavostră va face automat conversia în RON și va retrage de pe card suma corespunzătoare în euro la cursul băncii dumneavoastră.
4. De unde știu când îmi sosește coletul?
În momentul expedierii coletului vă vom transmite prin email numele curierul și numărul de urmărire al coletului cu care sa făcut expedierea, astfel că dumneavostră veți putea verifica parcursul coletului în fiecare moment.
Coletul vă va fi livrat de către un curier al firmei de curierat la adresa pe care ați menționat-o în comandă. Cu câteva ore înainte de livrare veți primi un SMS sau apel telefonic prin care vi se va aduce la cunoștință ora livrării. În cazul în care nu sunteți la adresă puteți suna înapoi la acel număr pentru a discuta cu curierul.
5. Care este valoarea comenzii minime pentru livrarea internațională?
Comanda minimă pentru a se livra internațional este de 100 lei (valoare rămasă în coșul de cumpărături după aplicarea eventualelor coduri de reducere, excluzând taxele de transport).
Partenerii noștri de transport internațional sunt Packeta, DPD, TNT/ Fedex.
Expedierea se poate face doar după confirmarea plății.
În general comenzile primite și confirmate până la ora 14.00 în zilele lucrătoare de luni până vineri vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare.
Nu se expediază și nu se fac livrări în zilele de sâmbătă și duminică și în zilele de sărbători legale.
În momentul în care comanda dumneavoastră este expediată veți primi un mesaj de confirmare prin email sau sms.
6. Livrări cu întârziere național / internațional
edera.ro își rezervă dreptul de a nu asigura livrarea comenzilor în termenul menționat mai sus, în următoarele condiții speciale:
Condiții meteorologice nefavorabile (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
Volum mare de comenzi intrate în rețea, în anumite perioade din an (Crăciun, Paște, Black Friday, 1-8 Martie, etc.)
III. Informații suplimentare
În cazul în care doriți informații suplimentare vă rugăm să ne contactați prin email la adresa office@edera.ro
Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil!
Vă mulțumim!